Selamat Datang ke SJ Fizaudin's Homemade Cuppies...Kemanisan itu adalah kegembiraan....

Tempahan Hari Raya

Friday, September 18, 2009

Tempahan penutup Ramadhan tahun nie, di kesempatan ini aku mengucapkan Selamat Hari Raya untuk semua dan Maaf Zahir Batin. Terima kasih atas sokongan yang diberikan. Kita jumpa lagi lepas raya nanti...




Untuk Kak Maz dan En. Azhan



Pemberian ini khas sebagai tanda ingatan dan terima kasih untuk Kak Maz dan En. Azhan sebelum aku melangkah pergi dari Opis yang dah aku kerja lebih dari 6 thn. Terima kasih bos sebab mengerti mengapa aku pergi... :-)



Tempahan: Nana pengemar cupcake aku yang setia...



Tempahan: Kak As (nak deco cam masa aku gie umah pakcik tapi aku ubah sikit)



Tempahan: Kak As (Butterfly nie dah jd cam trademark aku lak..hehehe)



Terima kasih semua. Kita jumpa lagi lepas raya nanti.. Salam Aidilfitri..Bagi yang memandu balik kg..Hati2 tau..

0 comments:

LALA's Cuppies Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino